СКОРО
+38 (044) 353 33 20
Данное действие недоступно до подтверждения Вашего аккаунта администрацией портала.
26 Марта 2020

Ответ, который можно пересылать туристам

Ответ, который можно пересылать туристам

Мы в Telegram!   Подписывайтесь на канал и получайте новости турбиза свежими!

 

 

Шановні туристи, клієнти компанії TEZ TOUR,

Сьогодні світ переживає непрості часи. Вперше ми стали свідками пандемії такого масштабу, коли уряди держав пішли на вимушені заходи, закривши кордони, а найбільші авіакомпанії світу скасували рейси.

Для компанії TEZ TOUR найважливішими за все завжди були безпека та задоволення потреб клієнтів. Протягом останніх двох тижнів співробітники компанії працюють в посиленому режимі 24/7, пропонуючи максимально вигідні умови по перенесенню дат турів.

Важливо відзначити, що, незважаючи на закриття авіапростору в Україні, компанія TEZ TOUR виконала свої зобов'язання, повернувши на батьківщину всіх туристів, які перебували на відпочинку за кордоном, загалом понад 4 000 осіб.

Згідно розпорядженню Державного агентства розвитку туризму України, всі туроператори зобов'язані призупинити відправку туристів за кордон до 24.04.2020. У зв'язку з цим всі тури з вильотом, що потрапляють на період 16.03-23.04.2020, пропонуємо перебронювати на інші дати.

Наше завдання при цьому звести до мінімуму незручності і фінансові втрати туристів, надавши можливість відправитися на відпочинок у зручний для Вас час.

Перенесення туру на інші дати

При бронюванні нового туру можна змінити дати поїздки, кількість туристів, готель і країну перебування. При цьому зберігаються сплачена сума і курс валют.

Перенесення оплати на іншу поїздку

Для тих, хто не може сьогодні визначити дату вильоту із України, ми пропонуємо можливість зафіксувати оплачену суму, як авансовий платіж, іншими словами «заморозити кошти» для наступної поїздки.

Нижче вартість

Ми максимально знизили вартість турів, продовживши дію акцій раннього бронювання, та пропонуючи додаткові знижки від готелів.

Спрощена система оплат

Ми максимально лояльно підходимо до питання оплати за перенесені та нові тури, надавши можливість робити її частинами. Так, протягом 3-х днів з моменту бронювання туру, необхідно сплатити 10% вартості туру та не пізніше 2-х тижнів до вильоту останні 90%.

Ануляція туру

Ми сподіваємося на розуміння з Вашого боку та просимо не наполягати на ануляції туру, рекомендуємо, при можливості, перенести поїздку на інші дати. При ануляції можливі втрати у вигляді фактично понесених оператором витрат, розмір яких може складати від 25% до 100% від вартості туру. При цьому визначення суми, належної до повернення, займе тривалий час, не менше півтора місяців через те, що партнери компанії (постачальники туристичних послуг) знаходяться за кордоном. Крім того, втрати можуть бути і за рахунок курсових коливань, тому що повернення коштів здійснюється в гривні.

Запевняємо Вас, що компанія TEZ TOUR виконує свої зобов'язання перед туристами, діючи згідно до договору на туристичне обслуговування та приписам влади.

Ми сподіваємося, що ситуація нормалізується вже найближчим часом, кордони відкриють, авіакомпанії запустять рейси, та ми зможемо, як і раніше, подорожувати, отримуючи найнеймовірніші враження.

 

З повагою, Ваш TEZ TOUR

 


Просмотров: 3848
Читайте также:
К нам присоединились:
Visit Japan LLC
Ведущий менеджер
Be incentive
Менеджер по туризму
Турагентство Coral Travel Київ Печерська
Директор
Join UP! to travel
Руководитель



Поиск новостей
Введите слово для поиска нужной вам новости.