Успішна робота в будь-якій сфері завжди є результатом застосування набутого досвіду та глибинного знання свого продукту, а в туризмі до цього можна додати ще й вміння відчувати і передбачати потреби туристів. Але знання і досвід не з'являються нізвідки, а здобуваються виключно шляхом наполегливого навчання та невпинного професійного розвитку.
Зважаючи на динамічність туристичної сфери та усвідомлюючи важливість підготовки кваліфікованих турагентів, Coral Travel вкотре провів Базовий тренінг для нових співробітників «Мережі Турагентств Coral Travel». 10 вересня туроператор зібрав 14 менеджерів без досвіду роботи у туризмі або із досвідом роботи менше 1-го року, щоб поліпшити їхні навички продажу турів та розуміння алгоритмів роботи с Головним офісом Coral Travel.
Серед учасників – 12 співробітників столичних офісів та 2 гостей із Харкова, на яких чекали п’ять годин інтенсивного навчання.
Ксенія Іщук, керівник агентської «Мережі Турагентств Coral Travel», розпочала тренінг з висвітлення аспектів успішного старту продажів та їхніх основних етапів, розповіла про роботу з запереченнями та розглянула типові помилки менеджерів з туризму.
Яна Чернягова, провідний спеціаліст відділу продажів, розповіла про програму комісій і бонусів, затверджені форми договорів, бронювання і роботу з заявками, реєстрацію пасажирів на рейс, бронювання чартерних авіаквитків, різновиди страхування, систему Coral+ та Dynamic packages.
Зворотний зв’язок від учасників тренінгу свідчить про важливість подібних заходів. Зокрема, одна з учасниць Дарія Демиденко відзначила інформативність та наочність тренінгу завдяки використанню відеоматеріалів та розгляду реальних прикладів. Інша учасниця Анастасія Кіян оцінила мотиваційну атмосферу і відкритість спілкування, а оскільки вона працює в туризмі лише 2 місяці, то тренінг став для неї важливою базою для подальшого самостійного навчання та професійного вдосконалення. Гостя із Харкова Тетяна Мокій також поділилася позитивними враженнями та високо оцінила продуктивність навчального процесу й організацію тренінгу.
На початку літнього сезону все більше клієнтів звертаються до турагентства з проханням підібрати якісний готель для сімейного відпочинку. Такий, щоб і дорослим було добре, і діти від малюків до підлітків не тільки оздоровилися, а й змогли б знайти собі заняття до душі під час відпустки. Які основні вимоги у наших клієнтів?
Всім цим побажанням відповідає Xanadu Resort Hotel 5*High Class (Белек, Туреччина).
Комплекс розкинувся на величезній території площею 184 000 м² і складається з головного п’ятиповерхового будинку, 12 двоповерхових котеджів і двох двоповерхових вілл. Готель давно став улюбленим і неповторним для тисяч своїх гостей. Малюкам і дітям старшого віку сподобається розважальне містечко FancyLand, безліч водних гірок. Дорослих порадує пляжна зона Adults Only (220 м), а також 20 павільйонів для відпочинку, окремий бар, який обслуговує гостей павільйонів і приватної зони на пляжі, релакс басейн і приголомшливий Shang Du СПА. Кухня, спорт, анімація, розваги - все організовано на дуже гідному рівні.
Але так як тема цього огляду - сімейний відпочинок, зупинимося докладніше саме на умовах відпочинку з дітьми та організації їхнього дозвілля. Ось короткий перелік основних «дитячих» послуг:
Програми для всіх вікових категорій в клубі, який працює за концепцією Sun Family Club Ultra, побудовані за принципом всебічного дитячого розвитку: творчого, спортивного та інтелектуального. Але перш за все - дитяча безпека.
Що впадає в очі при відвідуванні FancyLand? Виняткова чистота приміщень і території; протитравматичне покриття - прогумовані доріжки і захищені кути будь-яких конструкцій; кожна зона - басейни, луна-парк і т.д. - обгороджена, щоб діти не могли зайти і війті самостійно, а тільки під наглядом дорослих. А ще - регулярний контроль за чистотою і якістю води в басейнах, якість і асортимент дитячого харчування в ресторанчику, розташованому тут же в клубі, якісні протиаллергенні іграшки, - з цих та подібних дрібниць складається безпечна атмосфера, а батьки готові без всяких сумнівів довірити своїх дітей.
Наймасовіша і найактивніша вікова група - це дітки від 4 до 7 семи років. Дитина може приєднається до занять в будь-який час дня, дитячий клуб відкритий з 9:30 до 23:00. Найбільш ранні пташенята встигають вранці на веселу музичну гімнастику і дитячу йогу, яка триває до 10:15, потім відкриваються творчі майстерні в клубі. Після творчості - активні заняття: турніри і змагання «снайпер», «гольф-долина», бочча, боулінг-страйкер, пінг-бол і інші дитячі тусовки. Потім - веселі уроки англійської. Потім - мультфеерверк в мінікінозалі. Потім - водяний парк з фонтанами і водяними пістолетами ...
А паралельно з цим - міні-групи, де дітки вивчають особливу ментальну математику, розвиваючу обидві півкулі головного мозку, займаються уроками плавання ..... Після обіду - веселе країнознавство, студія талантів, райдужне міні-диско і урочиста церемонія нагородження найактивніших!
У FancyLand також є численні можливості і для діток до 4 років, і для підлітків. Малюки знаходяться в клубі з батьками, але є певні години, коли таку маленьку дитину можна залишити з педагогами в міні-групах (не більше 5 осіб). Це дає можливість мамам і татам повноцінно насолодитися відпочинком удвох.
А тінейджери? Ті, кому з молодшими вже не цікаво, а з дорослими ще не завжди хочеться? Для цієї особливої тусовки в FancyLand знайдеться відмінна команда аніматорів, програма розваг і багато цікавих місць, де буде ненудно проводити час в компанії з однолітками. Спортивні турніри, різноманітні квести, творчі конкурси - підліткам однозначно буде чим зайнятися протягом усіх турецьких канікул.
Звичайно, ситуація з пандемією дещо змінила роботу клубу. Заняття проводяться переважно на відкритому повітрі з урахуванням всіх вимог гігієни і дистанціювання. Втім, навіть в таких умовах вибір розваг для дітей величезний.
Рекомендуйте своїм клієнтам краще від Coral Travel і колекціонуйте позитивні відгуки від ваших клієнтів.
Інформаційний відділ компанії Coral Travel: +380 (44) 495 82 82
Розкриваємо секрети відпочинку у готелі Xanadu Resort 5* High Class у відео Coral Tourist:
20-22 жовтня у Львівському палаці мистецтв відбудеться XXI міжнародна виставка «ТурЕКСПО»
Використовуємо можливості 2020 року на повну. Експерти, туристичні оператори та компанії мобільного зв’язку підтверджують зростання внутрішнього туризму, що спричинено карантинними обмеженнями. #мандруйУкраїною набирає неабиякої популярності.
Маєте що представити, або про що розповісти на Форумі індустрії туризму та гостинності? Це обов’язково потрібно зробити на хвилі зростання.
Під одним дахом зберуться представники туристичних операторів та агенцій з усієї України; представники медичного туризму, страхування та інших туристичних послуг; топ-менеджери закладів відпочинку та розміщення туристів; представники транспортних послуг та авіакомпаній; розробники IT-технологій для туристичної сфери та інші фахівці. Вони поділяться з досвідченими туристами та новачками, з поціновувачами пасивного відпочинку та любителями активного, природного та екологічного туризму своїми надбаннями, новинками, презентують нові та маловідомі туристичні місця та можливості.
Незмінно метою виставки TourEXPO залишається:
Львівський міжнародний форум індустрії туризму та гостинності об’єднає дві виставки: міжнародну виставку «ТурЕКСПО» та спеціалізовану виставку «Готельний та ресторанний бізнес», щоб максимально багатогранно презентувати дві взаємопов’язані сфери послуг, які мають потенціал розвитку в Україні.
Організатори виставки: ПрАТ «Гал-ЕКСПО» за підтримки Львівської ОДА, Львівської міської ради, Львівської асоціації розвитку туризму, Львівського Туристичного Альянсу, Асоціації активного та екологічного туризму, Асоціації готельних об'єднань та готелів міст України, ЛКП «Львівське конференц-бюро», Всеукраїнської молодіжної хостел асоціації та Асоціації гідів України.
Будемо раді бачити Вас на міжнародній виставці ТурЕКСПО! Зі своєї сторони ми зробимо все залежне від нас, щоб забезпечити безпечні умови перебування учасників і відвідувачів в анонсованому місці проведення заходу.
Коли? 20-22 жовтня 2020 року
Де? Львівський палац мистецтв
Вартість? Вхід на виставку безкоштовний за попередньої реєстрації на сайті
Дізнавайтеся новини на сайті http://www.galexpo.com.ua/turexpo/ та facebook-сторінці
Туроператор Coral Travel знайомить колег зі своїм кращим продуктом. Ця стаття є продовженням розповіді про Pickalbatros Hotels & Resorts у Єгипті та присвячена готелям мережі у Шарм-ель-Шейху. Всі вони без виключення користуються попитом у гостей та входять до числа Рекомендованих готелів оператора. Нагадаємо, що мережа нараховує близько 2 десятків готелів категорії 4 і 5*, які розташовані як на березі, так і на другий або третій лінії, але сервіс та інфраструктура всіх резортів вміло організовані, тому відпочивальникам комфортно навіть на видаленні від пляжу. На жаль, не всі готелі працюють в умовах пандемії.
Серед Рickalbatros Hotels & Resorts у Шарм-ель-Шейху варто пригадати:
Albatros Aqua Park Sharm 5* - новий та яскравий готель на другій лінії, що відкрився у 2017. Він здатен здивувати відпочивальників привітністю та східним стилем, притаманним мережі Pickalbatros.
До послуг гостей:
Сміло рекомендуйте для якісного сімейного та активного молодіжного відпочинку!
Albatros Aqua Blu Resort 4* - сучасний популярний готель, розташований на другій лінії бухти Хадаба.
Неперевершена атмосфера безперечно закохає вас в це місце.
Рекомендуємо для активного сімейного відпочинку з дітьми. Гості готелів Albatros Aqua Blu і Aqua Park користуються пляжем Albatros Beach Resort Sharm El Sheikh в затоці Шарм-ель-Майя.
Royal Albatros Moderna 5* - стильний п'ятизірковий готель, розташований на розкішному піщаному пляжі в курортному районі Набк на самому березі Червоного моря. Незалежно від інтересів та захоплень, тут кожен відчуватиме себе комфортно.
Особливості готелю:
На закінчення нагадаємо, що багато готелів Альбатрос беруть участь в акції Cashback від Coral Travel . Крім того, по переважній більшості готелів пропонується компенсація вартості PCR тесту.
Разом з єгипетськими Rixos мережа Pickalbatros приймає участь в акції «60 сюрпризів. Забери свій». Пропонуємо бронювати готелі та отримати шанс виграти призи.
До послуг туристів – нова акція «Гарантований перерахунок вартості туру».
Бронюйте найкраще від Coral Travel! Бажаємо вдалого сезону!
Туроператор Coral Travel продовжує знайомити колег зі своїм кращим продуктом. Сьогодні ми говоримо про велику мережу готелів Pickalbatros Hotels & Resorts, яка представлена на узбережжі Хургади і Шарм-ель-Шейха (Єгипет), та добре відома на ринку. Її люблять туристи, а турагенти з упевненістю пропонують своїм клієнтам, тому що відпочинок в Альбатрос - це гарантія задоволеного і «зворотного» туриста. В даний час мережа нараховує близько 2 десятків готелів категорії 4 і 5 *, які розташовані як на березі, так і на другий або третій лінії, але сервіс та інфраструктура всіх резортів вміло організовані, тому відпочивальникам комфортно навіть на видаленні від пляжу. На жаль, не всі готелі працюють в умовах пандемії.
Важко дати загальну характеристику настільки різноманітній готельній базі. Але все ж зазначимо, що всі готелі Альбатрос орієнтовані на сімейний відпочинок, практично скрізь є аквапарки з досить великою кількістю гірок, тут пропонується гарне харчування з різноманітним вибором страв, сервіс і персонал незмінно залишаються на вищому рівні. Східна архітектура, завжди живі квіти в холі, приємний аромат, що зустрічає гостей при вході в готель, обслуговування гостей до останньої хвилини відпочинку (браслети не зрізають і вся інфраструктура доступна до від'їзду) - ось ще невелика частина приємних бонусів, які очікують туристів. Готелі мережі або побудовані недавно, або постійно оновлюються; номери мають єдиний характерний стиль, який не повторюється. У кімнатах є такі дрібні зручні деталі як зарядка для телефону прямо біля ліжка, нічне світло для читання, гардеробні в сімейних номерах, гарне підсвічування ліжка, шикарні великі душові кабіни з тропічними душем. Ще одна фішка - автомати з морозивом в стаканчиках, які працюють цілий день в ресторанах і барах. Все це подобається відпочивальникам і збільшує кількість повторних гостей мережі. Не дивно, що всі готелі Альбатрос постійно отримують гарні відгуки на популярних туристичних порталах та посідають найвищі місця у рейтингах.
Сім’я Pickalbatros Hotels & Resorts дуже велика, як ми зазначили,тому нам прийдеться розбити свою розповідь на 2. Першу з них ми присвятимо Альбатросам у регіоні Хургада.
Родоначальником мережі став Albatros Palace Resort 5 * в Хургаді.
Саме це місце з’являється перед очима, коли уявляеш східний рай!
Особливості готелю:
Ще в Хургаді відзначимо:
Albatros Dana Beach Resort 5* - лідер серед готелів Pickalbatros із вишуканим стилем, комфортом та сервісом.
Особливості готелю:
Albatros White Beach 5* - можливо, багато хто з вас пам'ятає його під назвою Royal Palаce - готель на першій лінії, де на пляжі дійсно присутній світлий, практично білий пісок.
Особливості готелю:
Albatros Jungle Aqua Park 4* - ідеальне місце для активного відпочинку з дітьми! Розташований на другій лінії, є трансфер до пляжу Albatros Dana Beach Resort.
Готель здобув популярність через:
Albatros Alf Leila Wa Leila 4* - гарантія європейської якості від мережі Pickalbatros. Готель знаходиться на віддалені від моря, але дозволяє сповна насолодитись єгипетським колоритом та щирою гостинністю! Архітектура в ісламському стилі одразу ж занурить вас в давні часи, а різноманітні розваги створять ідеальну атмосферу відпочинку!
Albatros Aqua Blu Resort HRG (Ex. Albatros Sea World Resort) 4* - розташований на другій лінії від готелю Beach Albatros Resort 4*, в 600 м від пляжу.
Особливості готелю:
Цей список готелів Альбатрос у Хургаді не є вичерпним, тим більше, що мережа постійно розширює свої горизонти. Якщо відпочинок в Хургаді здається вже звичним та вам хочеться чогось новенького, Альбатрос пропонує:
Albatros Citadel Resort Sahl Hasheesh 5* - популярний вишуканий готель в регіоні Сахл Хашіш, який став тільки краще після приєднання до родини Pickalbatros. Диво-відпочинок починається тут!
Особливості готелю:
Рекомендуємо для якісного сімейного і для активного молодіжного відпочинку.
Albatros Beach Club Abu Soma 5* (ex. Albatros Amwaj Abu Soma) – готель знаходиться серед автентичної пустелі на першій лінії бухти Абу Сома на південь від Хургади. На жаль, він не працює зараз, відкриття планується з початку березня, але ми рекомендуємо звернути увагу на цей спокійний та вишуканий резорт, який якнайкраще підійде для романтичного або сімейного відпочинку.
На закінчення нашої розповіді про Альбатрос у Хургаді додамо, що багато готелів входять у список Рекомендованих готелів від Coral Travel та беруть участь в акції Cashback. Крім того, по переважній більшості готелів пропонується компенсація вартості PCR тесту.
Разом з єгипетськими Rixos мережа Pickalbatros приймає участь в акції «60 сюрпризів. Забери свій». Пропонуємо бронювати готелі та отримати шанс виграти призи.
До послуг туристів – нова акція «Гарантований перерахунок вартості туру».
Бронюйте найкраще від Coral Travel! Бажаємо вдалого сезону!
У отдыха в Египте есть свои противники и сторонники. Первые утверждают, что Египет – это банально и избито, плюс еще и качество «не то», вторые с удовольствием посещают страну по несколько раз в год, любуясь подводным миром Красного моря, наслаждаясь контрастом ярких красок местных пейзажей и открывая для себя новые вкусы колоритной египетской кухни. Кто сказал, что отдых – это только жизнь на территории отеля? Для пытливого путешественника Египет откроет еще много различных секретов. Изучайте настоящую жизнь страны за пределами отеля и получайте удовольствие! Что же касается отелей – доверяйте их выбор профессионалам, которые досконально знают об изменениях, неизбежно происходящих каждый год (как в лучшую, так и в худшую сторону).
В целом, меняются не только отели, меняются сами курорты и даже стиль отдыха на них. Попытаемся рассказать о том, что происходит в одном из самых популярных египетских «красноморских» регионов – Хургаде и ее окрестностях:
Вот такие они, новости, казалось бы, давно знакомой Хургады. А что же отели? Только что завершился короткий «внутренний» инфотур для сотрудников туроператора Coral Travel. Менеджеры проехались по побережью, собирая свежие новости отелей региона.
Первым делом – эксклюзивы.
Pyramisa Beach Resort Sahl Hasheesh 5* – отель хорошеет прямо на глазах. Его расположение в закрытом, новом, современном курорте - это уже большой плюс: отсутствие чрезмерного внимания местных жителей, вечно гудящих такси - это здорово для очень большого числа клиентов. Это единственный отель в Сахль Хашишь, который имеет собственный пляж, на котором есть бар и мексиканский ресторан а- ля карт. Очень большой бассейн с горками подогревается при загрузке отеля не менее 40% (сейчас с загрузкой все ок!). Возле променада неподалеку от пляжа строится ещё одна зона с подогреваемым бассейном и детскими горками (строительство завершается, осталось горки собрать). Анимация активная, команда состоит из 17 человек, днём предлагаются спортивные программы на пляже и у бассейна, каждый вечер после мини диско проходит шоу! Питание – сильная сторона отеля. В отличие от многих других отелей, нашим инспекторам понравилась в Pyramisa аккуратная, красивая подача блюд, чистота в зале и на линии раздачи, а также вкусовые качества еды. Сыры, колбасы, салаты нарезаются по требованию гостей, все свежее, есть диетические блюда. В отеле очень приятный СПА, стоимость посещения 10 у.е. в час, массаж на 1.5 часа - 25 у.е. Общение с проживающими гостями показало, что туристы отдыхом довольны. В ближайшем будущем отель планирует другие изменения – расширение мини-клуба, обновление номеров family и др.
Caribbean World Resort Soma Bay 5* – еще один эксклюзив для любителей пляжного отдыха, расположенный в красивой спокойной бухте в удалении от шумной и многолюдной Хургады. Уютная территория, по которой хочется прогуляться, с множеством зелени, в сочетании с тепло-оранжевым цветом корпусов и фоном бирюзового моря, гарантирует красивые яркие фото. Несомненным украшением отеля является его просторный удобный пляж с пышными зонтиками для красивых ваших фото и защиты от ветра, отлично подходящий для отдыха с детьми. Гости и наши инспектора отмечают ухоженность территории, а вот номера требуют обновления. Качество еды в главном ресторане заслуживает хорошей оценки. Интернет хромает, что, к сожалению, норма для египетских отелей. В принципе, если учитывать невысокую стоимость отеля – это достойный вариант для семей, пар и одиноких путешественников, предпочитающих отдых в стиле «солнце, воздух и вода – наши лучшие друзья!».
Новинка продуктовой линейки от Coral Travel – четверка в самом центре Хуграды Marina Beach Resort 4*(ex. Montillon Grand Horizon Beach Resort).
Старожилы помнят достаточно ветхий Montillon, который был закрыт 2 года назад на реконструкцию. Сейчас отель находится под управлением сети Hotelux, уже имеющей свою собственность на территории Египта в курортных поселках Эль Аламейн, Марса Алам и Эль Кусейр. Отель уже начал принимать гостей и производит очень приятное впечатление – номера свежие, территория ухоженная, питание, как для четверки в Египте – хорошее. Кстати, возьмите на заметку, - пока отель еще не полностью «вышел» на наш рынок, основной контингент отдыхающих – немцы. Ну, и выгодное расположение на пересечении торговых и прогулочных артерий Хургады, а также неплохой пляж с песчаным заходом в море, который разделён пирсом на 2 части, также с пирса можно увидеть кораллы и множество рыбок.
Конечно, наш короткий рекламник по Хургаде включал осмотр различных Рекомендуемых отелей – сеть отелей Albatros, которая пользуется большой популярностью среди туристов, сеть отелей Steigenberger, которая подойдет более требовательным клиентам и другие.
Одним словом, Хургада ждет ваших туристов, тем более, что помимо различных акций, в которых участвуют отели курорта, Coral Travel предлагает акцию для туристов VISA FREE.
Мы в Telegram! Подписывайтесь на канал и получайте новости турбиза свежими!
Враховуючи великий потік звернень і типові запитання ми прийняли рішення провести вебінар, на якому Ви зможете дізнатись про таке:
Буде інформативно та цікаво!
Веде вебінар Ірина Іващенко — керуючий Адвокат АБ «Ірини Іващенко», директор ТА «Еліт-Пошук» з 2003 року, генеральний директор ТО «Туроператор Янтур» з 2015 року.
Крім законодавства вона розгляне реальні практичні приклади судових справ в туристичній сфері та відповість на деякі Ваши запитання.
Вартість участі — 399 грн. при бронюванні та оплаті до 30.03 включно
При бронюванні та оплаті 31.03 або в день участі — вартість 599 грн.
Вебінар відбудеться 01.04 об 13:00
Misto.travel - сервіс бронювання турів онлайн. Сайт misto.travel набрав шаленої популярності серед туристів, ставши одним з лідерів на ринку України з продажу турів. Команда Misto.travel вирішила поділитися цікавою статистикою щодо відпочинку українців у 2019 році.
Сервіс Misto.travel пропонує тури онлайн з відпочинком на масових (морських) напрямках від провідних туроператорів. Найбільшим попитом користуються країни з чартерною програмою авіаперельотів. Саме тому ми пропонуємо скористатися нашими послугами для бронювання турів в Єгипет та Туреччину, однак не в Мексику чи Ісландію. Тенденції онлайн бронювання дещо відрізняються від купівлі туру у звичайних турагенціях.
В онлайні переважно бронюють:
Враховуючи специфіку онлайн бронювання, наша статистика може дещо відрізнятися від загальної тенденції по Україні. Для того, щоб правильно зрозуміти та не заплутатися у статистиці, звернемо увагу на кілька позначень:
В описі для кожного місяця буде вказано найважливіші події, які відбувалися. А в кінці статті буде підсумовано результати за весь 2019-й рік.
У першому місяці 2019 року зберігається стандартна тенденція для туристичної сфери. Основні напрямки, які бронюють туристи - Єгипет, автобусні тури до Європи та раннє бронювання на літо. Адже ціни на Туреччину та тури до країн Європи з відпочинком на морі - найвигідніші саме у зимовий період.
У січні основні напрямки, де відпочивають туристи - Єгипет (83,33%), в якому сезон триває цілий рік, та Китай (2,38%) - екзотична новинка на українському ринку. Завдяки демократичним цінам ця країна стає доступнішою, ніж інші напрямки по Азії, такі як Таїланд чи Шрі-Ланка.
У лютому ситуація практично незмінна - серед туроператорів лідерами залишаються JoinUp та Anex, у яких найдемократичніші ціни та масштабна польотна програма з багатьма напрямками. Accord Tour (10,59%) з автобусними турами займає третю позицію - екскурсійні тури у міжсезоння дуже популярні та активно бронюються туристами. Туреччину (18,82%) починають бронювати частіше, туристи готуються до літнього відпочинку, а Єгипет (86,33%) залишається безумовним монополістом серед країн, де відпочивають українці. ОАЕ (1,76%) в зимовому сезоні обирають не надто часто у зв'язку з підвищенням цін на готелі.
Тенденція з раннім бронюванням на Misto.travel набирає обертів - особливою популярністю користуються європейські напрямки (разом 6,8%) та Туреччина (17,73%). Почали бронюватися країни Європи з відпочинком на узбережжі влітку. Новинкою місяця стала Португалія (південний регіон Алгавре) від JoinUp.
Accord Tour активно утримує третє місце за бронюваннями та відправленнями (7,27% та 10,67% відповідно). Слідом за ним, на четвертому місці, TezTour (6,82%) з вдалою літньою програмою на Туреччину.
Старт літнього сезону 2019 року. Єгипет все ще залишається тотальним лідером за відправленнями (71,60%). За обсягом бронювань картина змінюється. Активно бронюються літні напрямки - Anex Tour (30,58%) здобуває перше місце за кількістю проданих турів - обширна власна польотна програма на крилах авіакомпанії AzurAir та демократичні ціни на Туреччину зробили свою справу. Набирає популярності Туніс (3,58%) - цього сезону напрямок є у кількох лідерів ринку: Anex Tour, JoinUp , Pegas Touristik та TUI, що призвело до зниження ціни на туристичний пакет.
Туреччина у травні займає перше місце серед бронювань (38,13%) та відправлень (40,45%). А туроператор JoinUp повертає собі перше місце за обсягом проданих турів.
Травень також можна назвати екзотичним бумом! Бюджетні тури до Китаю (острів Хайнань) від туроператора JoinUp, які здійснюються на крилах власної авіакомпанії SkyUp, стають доступнішими для туристів. Їх вартість дорівнює відпочинку в Туреччині - тож Китай починає активно бронюватися та здобуває третє місце серед популярних країн у травні (11,11% заброньовано та 7,72% відправлено).
TUI (10,10%) отримує третє місце серед туроператорів завдяки оптимальній польотній програмі та доступним цінам і стає серйозним конкурентом для двох лідерів - JoinUp та Anex Tour. Kompas (раніше - GTO) активно виходить на ринок та також відбирає частку продаж у гігантів - основні його напрямки: Туреччина, ОАЕ та Єгипет.
Тури до Китаю завдяки дешевим цінам від туроператора JoinUp продовжують утримувати третю позицію серед відправлень та бронювань у сервісі Misto.travel. А туристи, які полюбляють Адріатичне узбережжя, найчастіше купують Чорногорію (понад 4%) та Албанію (2,06%). Хорватія цього сезону залишається доволі дорогим напрямком, тому не надто користується попитом.
Португалія (а саме - південний регіон Алгавре) мала шанси стати популярнішим місцем для відпочинку, однак через досить дорогі ціни на відпочинок не витримала конкуренції з основними напрямками.
Туроператор ALF (3,06%) , сильними сторонами якого є Адріатичне та Анталійське узбережжя, відвойовує позиції. Coral Travel, TezTour та Pegas Touristik займають середину рейтингу - у них ціни в цей період були дещо вищими.
У розпал сезону туристи часто обирають для відпочинку Грецію (4,77%), та все ж лідерами залишаються Туреччина (44,72%) та Єгипет (19,10%), хоча для цього напрямку це найменший обсяг бронювань за весь рік. Авіатури в Болгарію (4,02%) теж користуються популярністю та посідають п'яту сходинку, все завдяки обширній готельній базі від Alf (польоти на крилах МАУ).
Туроператор Kompas (12,81%) вперше виривається на другу позицію - конкурентні ціни на відпочинок на Анталійському та Егейському узбережжях Туреччини.
Ситуація залишається практично незмінною в порівнянні з липнем 2019. Єгипет (33,97%) почали бронювати активніше. В основому - на осінні місяці. Туроператор Mouzenidis збільшує свою частку продажів майже до 2% - з ними цього сезону Misto.travel розпочали активну співпрацю лише наприкінці липня. Літній сезон підходить до завершення.
Оксамитовий сезон розпочинається. Греція вперше у сезоні завойовує третю сходинку за відправленнями туристів - 5,65%. Китай, куди активно літали туристи на початку літа, втратив популярність через незначне зростання цін. На Адріатичному узбережжі сезон добігає кінця.
Туроператор TUI показує найкращий показник за 2019 рік по бронюваннях -15,99%, завдяки чому наближається до двох лідерів ринку - Anex Tour (26,01%) та JoinUp (26,25%), які практично порівну розділили перші позиції. Туристи також часто обирали тури від туроператорів Coral Travel (8,11%) та TezTour (6,92%), основні напрямки яких - Туреччина та Єгипет. Також починається бронювання екзотичних напрямків: Шрі-Ланка, Таїланд, Мальдіви. Цього сезону туроператор Anex Tour пропонує прямі чартерні рейси в Таїланд на о. Пхукет, а JoinUp - на Шрі-Ланку, тому ці напрямки стали більш доступними. Ключовим моментом стало й те, що віза на Шрі-Ланку отримується по прильоту безкоштовно, а з Таїландом розпочався безвізовий режим з 14 квітня 2019 року.
Тури в Єгипет (58,67%) знову стають лідерами за обсягом бронювань та відправлень. У Туреччині сезон в таку пору зазвичай закінчується, однак чудові погодні умови на Анталійському узбережжі дозволяють продовжити його ще на кілька тижнів. Аналогічна сприятлива погода на Кіпрі та низькі ціни від туроператора JoinUp - і напрямок у топі продажів. Жовтень стає насиченим місяцем завдяки анонсу кількох нових напрямків.
Наприклад, ОАЕ (3,67%) посідають третє місце та стають доступнішими. Передумовою стає початок чартерної програми туроператора Anex Tour з вильотами з Києва, а JoinUp - з регіонів (Львів, Харків, Запоріжжя) на крилах авіакомпанії SkyUp. Також користується популярністю Таїланд (3%) від туроператора Anex Tour завдяки доступним цінам. Новим напрямком також стає Чехія (від туроператора JoinUP з власною SkyUp).
Єгипет у листопаді продовжує займати першу позицію за обсягами відравлень - 64,33%, ОАЕ впевнено тримає другу позицію - 14,33%, а Кіпр третю - 4,33%.
Перша хвиля раннього бронювання до Туреччини дозволила втриматися їй на третьому місці за заброньованими турами. Активно продається екзотика - Шрі-Ланка, Китай та Таїланд стають більш популярними та доступними. Серед «немасових» напрямків також з'являється Куба (0,54%) на чартерних рейсах від AnexTour.
Серед туроператорів найбільший приріст за заброньованими турами спостерігається у TPG (7,51%), що дозволяє йому відвоювати третє місце. Основні його напрямки - Шрі-Ланка та Єгипет.
Високий зимовий сезон розпочався. Під кінець року Єгипет стає ще популярнішим (76,26 та 73,72% відповідно). І це не дивно, адже альтернатив з відпочинком на морі за дешевими цінами в цей період немає. Активно бронюють тури з вильотами на Новий рік та Різдвяні свята. Кількість бронювань (5,27%) та відправлень (7,87%) в ОАЕ зменшується через підвищення цін, заповненість літаків та готелів. Автобусні тури (4,40%) зміцнюють свою позицію - в основному туристи обирають тури з виїздом на свята. Екзотика теж досить активно продається - 8,04% в сумі (Шрі-Ланка, Китай, Таїланд, Домінікана, Танзанія та Мальдіви). Лідером серед екзотичних країн стає Шрі-Ланка (4,40%), а по відправленнях займає третю сходинку (4,31%).
Туроператор JoinUp - безумовний лідер за бронюваннями (34,49%) та відправленнями (40,45%) з великим відривом. Anex Tour (25,49%) - стабільна друга сходинка. Туроператор TUI (10,55%) з хорошими ціновими пропозиціями до Єгипту та ОАЕ повертає собі третю позицію.
2019 рік був сповнений нових чартерних програм: Чехія, Португалія, Шрі-Ланка та ОАЕ з регіонів від JoinUp. Прямі чартери на Кубу, Таїланд (о. Пхукет) та Домінікану від AnexTour. Український туристичний ринок активно розвивається.
Найпопулярнішою країною для відпочинку, як і в попередні роки, залишається Єгипет (48,26%). Слідом за ним, з відставанням майже на половину, йде Туреччина (26,07%). А все тому, що вона є сезонним напрямком, в той час як у Єгипті сезон триває цілий рік. Автобусні тури Європою від Accord Tour (4,82%) займають третю сходинку - найбільше їх бронюють у міжсезоння. ОАЕ (3,69%) стають більш доступними та популярними завдяки чартерним програмам туроператорів. Відкриття року - Китай (3,21%), чартерні програми JoinUp та Kompas за доступними цінами вивели цей напрямок у топ продажів. Кіпр (2,43%) також збільшує свою частку серед українських туристів. Чартерна програма на осінньо-зимовий сезон від JoinUp, доступні ціни та хороші погодні умови під кінець осені - саме це було потрібно, щоб країна стала популярнішою.
Серед туроператорів першу сходинку посідає JoinUp (35,76%). Доступні ціни та обширна польотна програма - саме ці два пункти допомогли йому стати лідером продажів. Слідом за ним - Anex Tour (22,96%), основними перевагами якого є доступні Єгипет та ОАЕ та чартерні програми в екзотичні країни. А бронзу отримує TUI, який показав чудові показники у літньому сезоні. Kompas (раніше - GTO), який лише вийшов на ринок, завойовує четверту сходинку - чудовий показник за перший рік роботи. Золота середина рейтингу: Сoral, TPG, TezTour, Pegas. Туроператори Alf (1,43%) та Mouzenidis (0,55%) - спеціалісти з літніх напрямків, а саме Адріатики та Греції.
Серед міст вильоту Київ (79,55%) є безумовним лідером. Це не дивно, адже абсолютна більшість чартерних рейсів виконується саме з аеропортів Києва (Аеропорт Київ та Бориспіль). Місто Лева (12.40%) посідає другу сходинку - останніми роками його частка на Misto.travel стабільно збільшується, адже все більше напрямків стають доступними з цього регіону. Харків (3,25%) та Одеса (2,67%) посіли третю та четверту сходинку відповідно, а замикає п'ятірку аеропорт Запоріжжя (0,91%). З аеропортів інших міст чартерних програм зовсім небагато, в основному - це сезонні вильоти в Туреччину та Єгипет, відповідно і відсотки в них зовсім невеликі. В останні роки зберігається тенденція зі збільшенням частоти польотів та відкриттям нових напрямків з регіональних аеропортів. Тож у них все ще попереду!
Згідно діаграми можна зрозуміти тенденцію цін за рік: у лютому активно бронюються тури на літо - переважно це сім'ї з дітьми, які планують літню відпустку, тому середня вартість туру в цей місяць помітно підскочила. Також, паралельно з раннім бронюванням, дуже активно продається недорогий Єгипет, відповідно середня вартість дещо нижча у весняні місяці. Влітку старт високого сезону - тому і ціни стали вищими, і середня вартість збільшилася. У серпні тури найдорожчі, адже літній сезон підходить до завершення, гарячих пропозицій у цей період небагато, а більшість рейсів та готелів заповнені. Це й призводить до підвищення цін на пакетні пропозиції. Невеликий спад помітний у вересні, та вже у жовтні середня вартість збільшується - частіше починають бронювати дорожчі екзотичні напрямки. Під кінець року все частіше з'являється дешевий Єгипет, тож середня вартість знову знижується.
Як висновок з тенденцій за рік - раннє бронювання на літні напрямки є більш вигіднішим, ніж гарячі тури - плануючи заздалегідь, можна і відпочинок розпланувати, і кошти заощадити.
Динаміка бронювань та відправлень в тури. Початок року є найменш активним періодом за бронюваннями та відправленнями. Активніше бронюють тури у весняні місяці, а піком відправлень стає травень - у цей місяць літній сезон лише розпочинається і ціни ще не такі дорогі, тому тури з відправленням у цей час активно бронюють (і не забуваймо про травневі свята). Літній сезон є стабільно активним, хоча у червні бронювання дещо впали - збільшення цін на тури та активне раннє бронювання у попередні місяці похитнули кількість продажів. У жовтні бронюють більше і в основному - це тури під новорічні свята. Другим піковим місяцем стає грудень - більшість відправлень саме під Новий рік.
Ось таким багатим на нові напрямки та активно зростаючим туристичним ринком видався 2019 рік. Він пройшов стабільно, з мінімальними затримками рейсів та без форс-мажорних обставин. Яким же буде новий 2020 рік? Як мінімум - більше цікавих країн, більше рейсів та більше вражень. Залишайтеся з Misto.travel і будьте впевненими в організації свого відпочинку.
Мы в Telegram! Подписывайтесь на канал и получайте новости турбиза свежими
Стабильность и успех в непростых условиях украинского рынка — задача не из простых. Тем более интересно, как туроператорам удаётся не только оставаться на плаву, но и сохранять курс на уверенное развитие. Поэтому в кулуарах церемонии награждения Starway-2019 мы пообщались с директором Сoral Travel Ukraine Татьяной Прокопенко и постарались узнать, как одному из ключевых туроператоров украинского турбизнеса удаётся сохранять лидирующие позиции.
Сейчас мы в первую очередь делаем акцент на самом массовом зимнем направлении — Египет. И планируем продолжать наращивать свои объёмы. Если 2019 год мы заканчиваем с результатом 119 тыс. туристов, что на 20% больше, чем в 2018, то в 2020 мы ставим планку в 165 тыс. человек со всех регионов Украины. То есть мы планируем вырасти еще на 38%. Планы, конечно, амбициозные, но мы абсолютно уверены в их осуществимости.
Самое главное на пути к успеху — наши партнёры, турагентства. Как те, кто входит в нашу сеть, так и независимые компании. И конечно, делаем ставку на свой уникальный турпродукт. У нас есть эксклюзивные отели, собственный принимающий офис в Египте, как в Хургаде, так и в Шарм-эль-Шейхе. К тому же очень многие отели работают по фирменной концепции семейного отдыха Sun Family, что для Египта ещё более важно, чем для других стран. Потому что именно там особенно популярен семейный отдых, с детьми разного возраста. Поэтому наша изюминка —профессиональный подход к организации отдыха семей, который сочетает и безопасный отдых, и качественное детское питание, и заботу о развитии детей, организацию игр, развлечений, интересного досуга. Причём по определенным программам, которые разработаны профессиональными педагогами с учетом разных возрастных групп детей. За соблюдением всех этих стандартов мы тщательно следим. Так что наш продукт сочетает в себе качество, разнообразие, хорошие цены. И немаловажно то, что наши партнеры очень хорошо знают нашу отельную базу и могут донести до туриста все преимущества нашего турпродукта.
На сегодняшний день в нашей сети насчитывается 310 стандартных офисов и 10, которые работают по концепции Coral Elite Service, то есть ориентированы на обслуживание VIP-клиентов. В следующем году мы планируем увеличить количество стандартных офисов до 320, а элит-офисов до 12. У нас уже достигнута цель покрыть сетью агентств все регионы Украины, от больших мегаполисов до небольших городов, чтобы наш продукт был доступен по всей территории страны. Теперь для нас важнее уже не количество точек продаж, а качество предоставляемых услуг и сервиса, от вылета с Украины на отдых до момента возвращения обратно.
Требований очень много, и конечно, им надо соответствовать. Но вместе с тем мы готовы поддерживать и обучать своих партнёров. Ведь при выстраивании партнерских отношений очень важно движение навстречу друг другу. Если агентство готово не только продавать продукт Coral Travel, но и работать под этим брендом, то это означает, что оно хочет развиваться и совершенствоваться. И в этом мы ему с удовольствием поможем. У нас есть специальные обучающие программы для сотрудников турагентств – фирменная система обучения Coral Sсhool of Leadership. С 2020 года мы планируем ввести современное программное обучение, которое позволит проводить обучающие семинары, вебинары и тренинги в режиме онлайн. Причем с последующей аттестацией и предоставлением результатов этой аттестации директорам агентств и самим менеджерам, которые ее проходили.
Конечно вводим. У нас есть программы поощрения, бонусные программы. Например, система «Копилка», которая разработана специально для менеджеров. При продаже того или иного турпродукта они получают дополнительные баллы, которые можно трансформировать в деньги и затем использовать по своему усмотрению. В этом году мы активно проводили программу проверки качества обслуживания наших туристов «Тайный покупатель»: специально обученные сотрудники по определённой схеме проверяли, как ведутся продажи. На основе ее результатов агентства тоже получали бонусы (если туристам предоставляли качественные консультации, услуги, не было нарушений и в приоритете был продукт Coral Travel). Или же налагались взыскания, если были нарушения. Хочу отметить, что большинство всё же получали бонусы. В случае, если же к работе агентства были замечания, то никаких «репрессий» не было. Результат проверки вместе с замечаниями сначала отправляется директору агентства, тем самым мы даём своим партнёрам шанс провести работу над ошибками и исправиться. Потому что наша главная цель — чтобы туристы получали профессиональную консультацию и качественные услуги. Тогда они станут постоянными клиентами данного агентства и Coral Travel.
Также в течение сезона мы проводим очень много встреч с агентствами. Начиная с Форума, который проходит весной и куда съезжаются участники сети турагентств Coral Travel. Там мы рассказываем о своих планах, ставим задачи, обмениваемся информацией. На протяжении года мы проводим бизнес-завтраки, семинары, встречи в офисе, инфотуры, всевозможные выездные мероприятия. Всё это делается для того, чтобы наладить с агентствами обратную связь. К тому же кураторы постоянно посещают свои агентства.
У нас есть открытые территории, где мы ищем новых партнёров. Это касается больших городов, где ещё остались районы, неохваченные нашей франчайзинговой сетью. В городах или районах, где уже достигнута максимальная квота, тогда мы смотрим на результаты работы других агентств. Если наша розничная точка не выполняет планы продаж или не соответствует нашим требованиям и критериям качества обслуживания туристов, тогда мы предлагаем такому агентству выйти из сети, а на освободившееся место приглашаем новое, которое будет им соответствовать. В текущем году, например, мы вывели из сети более 20 агентств. Они продолжают работать и сотрудничать с нами, но уже не под брендом Coral Travel, а под собственным именем. А на их место пришли другие.
Мне очень приятно, когда на наш Звездный путь выходят те наши партнеры, с которыми мы идём рука об руку долгие годы. Настоящее партнёрство всегда долгосрочно, оно действует и в успешные, и в непростые годы, когда мы всегда вместе. Именно в таком долгосрочном и честном партнерстве залог успеха, как турагентства, так и туроператора. Для меня очень значимо и важно, когда награды получают именно такие турагентства. Есть и новички, недавно открывшиеся туристические компании. В основном это те, кто прислушивался и соблюдал рекомендации наших кураторов, изучали наш продукт. Благодаря этому успех к ним приходит гораздо быстрее, чем если бы они шли по тернистому пути ошибок и неудач, которые в любом случае случаются на пути новичка.
А самым приятным открытием и неожиданностью для нас стала также совместная церемония награждения с нашими партнерами из Грузии, знакомство с ними. Они впервые с нами на Звездном пути. Начало тесного сотрудничества с ними является для нас значимым и важным. В Грузии, Армении и Азербайджане тоже работают наши агентства, они продают туры в Египет с вылетом из Тбилиси и, как видите, тоже в этом преуспевают.
В этом году многие агентства получили награду уже в 11-12 раз. Есть те, кто был с первого года и ежегодно являются лауреатами нашей премии. Из 118 сегодняшних лауреатов больше половины тех, кто получает награды больше пяти лет. Конечно, не всегда на одной и той же позиции. Но в этот раз многие партнёры получили топ-награды уже во второй раз. И мы будем очень рады снова увидеть их на Звездном пути, как в следующем году, так и в будущем.
Поддержка собственных розничных сетей – «Сеть Турагентств Coral Travel» и «Сеть Турагентств Coral Elite Service» – одна из насущных задач туроператора Coral Travel. Обе сети развиваются быстрыми темпами. Сегодня они представлены почти в 80 городах Украины и объединяют около 300 офисов, работающих по единым стандартам.
Поддержка франчайзинговых агентств осуществляется постоянно – с момента создания дизайна будущего офиса. Регулярно проводится обучение менеджеров, как в Украине, так и во время многочисленных выездных мероприятий, куда приглашаются самые востребованные бизнес-тренеры. Для привлечения новых клиентов в свои розничные сети, запущены различные партнерские проекты, создан колл-центр, который переводит звонки клиентов на франчайзинговые агентства.
Подводя итоги первого полугодия 2019 года, хочется рассказать о том, какие обучающие мероприятия провел в этом году Coral Travel для своей розницы в рамках проекта Coral School of Leadership. Тематика разнообразна, интересна и полезна.
Во-первых, с февраля по июнь в Одессе, Львове, Харькове и Днепре по очереди прошел семинар на самую злободневную для всех турагентов тему – «Технология продаж туров и работа с возражениями туристов». Провел серию семинаров Сергей Куделько, cоздатель проекта “Turbiz Info”, предприниматель, маркетолог-практик и бизнес-тренер со специализацией “турагентства”. На семинаре участники услышали, как правильно провести клиента от первого обращения до покупки/отказа и не потерять на полпути; разобрали по полочкам все этапы продаж; научились формировать карту потребностей туриста; поняли, почему количество «касаний» клиента должно быть не менее 7, а не просто привычная цепочка получил запрос – отправил подборку туров – ждешь ответа и многое другое, что увеличивает вероятность покупки тура именно у вас, а не у соседа.
Традиционными стали адаптационные семинары для новичков под названием «Старт продаж в Сети Coral Travel», которые регулярно проводит в киевском офисе Ксения Ищук, руководитель отдела франчайзинговой cети Coral Travel. Их содержание, в основном, сходно с содержанием семинаров Сергея Куделько, только изучение материала происходит на базе собственного продукта туроператора.
Еще одной актуальной темой является «SMM маркетинг и Digital стратегии», которые постепенно отодвигают на задний план традиционный маркетинг – наружную рекламу, статьи и рекламу в печатных изданиях и др. В марте в Киеве прошел большой семинар от специалистов академии интернет-маркетинга «WebPromoExperts» Антона Воронюка и Сергея Желепы.
Антон Воронюк, руководитель WebPromoExperts, директор по развитию интернет-агентства WebPromo и автор бестселлера “Актуальный интернет-маркетинг”, провел «Краш-тест стратегии интернет- маркетинга турагентсв на 2019 год», рассказал о ключевых трендах интернет-маркетинга в этом году, разобрал существующую стратегию интернет-маркетинга агентств при помощи специально разработанного чеклиста и научил, как построить систему сквозной аналитики digital стратегии агентства. Слушатели также познакомились с ТОП 19 инструментами интернет-маркетинга на 2019 год. Сергей Желепа, руководитель отдела маркетинга в «WebPromoExperts», поведал о разработке стратегии продвижения продукта в социальных сетях: логике работы, формировании целей продвижения, анализе конкурентов и целевой аудитории, инструментах продвижения в Facebook и Instagram, формировании контент-стратегии и др.
Интересная тема для обсуждения была предложена на очередном Форуме франчайзинговых сетей Coral Travel, который прошел в Турции в мае 2019. Известные тренеры Михаил Тустов (опыт работы 17 лет, специализация - обучение и развитие менеджеров по продажам) и Евгений Тепляков (опыт работы 10 лет, специализация - активные продажи, работа с VIP клиентами, постпродажное обслуживание) обучали команду агентов как продавать туры от сердца к сердцу, представив новую тенденцию современного маркетинга – модель Н2Н (human to human). Согласно духу времени, маркетинг стал больше ориентирован не на общую массу покупателей, а на личность, конкретного и хорошо проанализированного покупателя. Компании выстраивают маркетинговую политику на «очеловечивании» своего бренда, придании ему положительного имиджа, с которым хочется подружиться надолго. Как стать другом клиенту узнали менеджеры франчайзинговых агентств во время этих тренингов.
В работе турагента не бывает мелочей. Казалось бы, что не так? Турпродукт знаем отлично, стратегия продвижения разработана успешно и клиенты на нее «клюют»… Но что-то не все идет гладко. Обидно, когда срывается очередной ВИП клиент.
На киевском семинаре «Стандарты делового общения и эффективное взаимодействие с клиентами сегмента VIP» турагенты узнали, как правильно построить свою работу. Рассказала об этом Оксана Марусич, сертифицированный бизнес-тренер, коуч, эксперт по сервису. Разобрав в деталях мотивы поведения, предпочтений и ожиданий состоятельных клиентов, она продемонстрировала сотрудникам турагентств модель эффективного взаимодействия с клиентом, остановилась на стандартах делового общения и поведения, научила, как правильно реагировать на возражения или конфликтную ситуацию.
За истекшие полгода Coral Travel также провел для своей агентской сети несколько «продуктовых» семинаров, включая семинар по специфике продаж туров по Украине, специализированные бухгалтерские семинары и т.д.
Понравилось? Подводя итоги рассказу, хочется напомнить известную истину, что франчайзинг – это готовая современная и успешная модель ведения бизнеса. Став частью сети, турагентство получает необходимые инструменты для ведения бизнеса и право работать под известным брендом. Для новичков – это более легкий и безболезненный процесс вхождения в бизнес, для опытных агентств – дополнительный статус и признание клиентов.
У квітні до списку додалися Таїланд, Еквадор і Північна Македонія.У 2019 році українці можуть подорожувати без віз у 131 країну світу. 14 квітня до цього списку додався Таїланд, а 24 квітня – Еквадор і Північна Македонія. Тепер громадяни України можуть вільно літати в Таїланд і перебувати там з туристичною метою до 30 днів. На території Еквадору і Північної Македонії українці можуть бути без візи до 90 днів.
Повністю «вільними» для українців є 94 країни, для відвідин яких потрібен внутрішній паспорт, звичайний закордонний паспорт або біометричний закордонний паспорт.За даними міжнародної консалтингової компанії Henley & Partners, у 2019 році Україна зайняла 41 місце в рейтингу паспортів світу, власники яких мають право на безвізове відвідування тих чи інших країн. Майже половина всіх безвізових для українців країн розташовані в Європі. Це 26 держав Євросоюзу (крім Великобританії та Ірландії) і ще 4 країни Шенгенської зони, що не входять до складу ЄС (Ісландія, Ліхтенштейн, Норвегія і Швейцарія).
Азія – другий за популярністю після Європи регіон серед українців. Азіатські країни у рівній мірі популярні як у туристичному, так і у діловому відношенні: бізнес-поїздки часто стають метою подорожей українців, і у майбутньому відсоток таких поїздок буде тільки зростати.
В Азії найпопулярнішим напрямком для громадян України став західний регіон – Туреччина, Ізраїль та Грузія. Згідно зі статистикою Держприкордонслужби України, у 2017- 2018 роках найбільш відвідуваною для українців країною в Азії стала Туреччина. Всього у 2018 році Туреччину відвідало 1,4 млн українців – на 7,95% більше у порівнянні із 2017 роком (1,25 млн).
У країнах Центральної Азії беззаперечним лідером є Казахстан. За даними авіакомпанії «Ейр Астана», одного з найбільших авіаперевізників в Азії, транзитний потік в/із України через Казахстан до країн Азії у 2018 році збільшився на 21% у порівнянні із роком раніше, і склав понад 53 тисяч пасажирів. Індія, Мальдіви та Шрі-Ланка – найпопулярніші країни у Південній Азії. Серед країн Східної Азії українці найчастіше відвідують Китай, Південну Корею і Японію. Популярні також Сінгапур і В'єтнам. У Південно-Східній Азії українці найчастіше подорожують до Таїланду 2 . Зараз цей напрямок активно промотується «Ейр Астана». Українські пасажири авіакомпанії найчастіше в Азії літають в Індію, Узбекистан, Таїланд, Китай і Південну Корею.
Список країн для безвізового або спрощеного в'їзду громадян України продовжує розширюватися. Відкриті кордони надають більше можливостей для подорожей, ведення бізнесу та тимчасової або постійної зміни місця проживання. За інформацією Міністерства закордонних справ України, протягом декількох місяців розпочнуться переговори ще з кількома країнами про безвізовий режим з Україною.
Сервис сравнения цен на туры Otpusk.com составил рейтинг предпочтений украинцев на основе поисковых запросов за январь-февраль 2019 года
За этот период Otpusk.com обработал свыше 2 500 000 поисковых запросов потенциальных туристов.
Самыми активными в поисках туров были молодые люди в возрасте 25-34 года (42,5%), за ними следуют 35-44 летние (32%) и 45-54 летние (11,5%). А вот студенты и пенсионеры, похоже, в туры ездят реже (7,5 и 5 соответственно).
По данным Otpusk.com 42% туристов собираются в Египет. Отдыхом на турецких пляжах интересовались 20%. С утверждением безвизового режима увеличивается количество желающих провести свой отпуск в Европе (16%) . Самые популярные европейские направления для отдыха — Греция 3%, Испания и Болгария по 2,5%.
Возраст
Студенты предпочитают отдыхать в Египте (42%) и в Турции (19%). И тут ничего удивительного, ведь именно эти страны предлагают идеально удобный для отдыха All inclusive.
Правда, были любители и экзотического отдыха, который сложно отнести к бюджетному, скорее всего, его может себе позволить не каждый студент. Итак, 300 украинцев интересовались поездкой на Мальдивы, 150 собирались в Доминикану и 60 присматривались к отдыху на Сейшельских островах.
Украинские пенсионеры 65+, которых на сайте Otpusk.com было всего 1,5%, традиционно выбирали Египет и Турцию. Но были и исключения. За 9000 км от родного дома в Танзанию готова уехать крепкая сотня наших соотечественников, 75 человек интересовались Марокко и 65 пенсионеров планировали посетить сказочные Мальдивы.
Бюджет
Сколько украинцы готовы потратить на отдых? За 7-ми дневный тур 38% украинцев готовы заплатить не более 30 тыс. грн., 19% готовы отдать до 40 тыс. грн, и еще 15% готовы заплатить до 60 тыс. грн. Больше этого готовы заплатить всего 2%. Были, конечно, немногочисленные поиски туров и более 100 тыс грн, но хотят ли столько потратить на отдых украинцы или просто интересуются, сказать трудно.
Инфографика
Статистика 2 500 000 запросов за январь-февраль 2019 года
Возраст пользователей поиска туров
Возраст:
25-34 года - 42,5%
35-44 года - 32%
45-54 лет -11,5%
Студенты и пенсионеры от 55 до 64 - 7,5% и 5%.
Что искали
Египет - 42%
Турция - 20%
Европа - 16%:
Греция - 3%
Испания - 2,5%
Болгария - 2,5%
Бюджетные приоритеты
На 7-дневный тур украинцы готовы потратить:
до 30 тыс. грн - 38%
от 30 до 40 тыс грн - 19%
от 40 до 60 тыс. грн - 15%
от 70-80 тыс. грн - 2%